top of page

ערב חצאי הגמר! ביום א מ.כ נווה הדרים מתי מול נווה דקלים אור בבית ב, ומשחק האליפות בין ניצנים ליונס ל


פיינל-פור 2016 נפתח היום עם חצאי הגמר בשני הבתים. ברכות לקבוצות שעלו לגמר 2016: מ.כ נווה הדרים מתי מבית ב (שתחזור בעונה הבאה לבית א אחרי עונה אחת) ותפגוש ביום א בגמר בית ב את נווה דקלים אור.

ברכות לקבוצת ניצנים ליונס (שלראשונה העפילה לגמר הליגה, לאחר 2 עונות בהן סיימה במקום ה-3) ותפגוש בגמר את הכלוב "שירה שאשא ז"ל" (לאחר שבעונה שעברה סיימה בבית ב בכמחזיקת הגביע).

קבוצת קרית גנים TALIS סיימה במקום ה-3 בבית א ותקבל ביום א' את גביע ומדליות הארד.

במשחק הראשון של הערב, חצי הגמר הראשון של בית ב, פגשה קבוצת ארונות הראל שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון את מ.כ נווה הדרים מתי שסיימה את העונה במקום ה-4. במחצית 12-11 לארונות הראל כאשר אל תוך המחצית השנייה החלו נווה הדרים להגדיל את הפער ובסוף המשחק ניצחה קבוצת מ.כ נווה הדרים מתי את ארונות הראל בתוצאה 28-22 והעפילה לגמר ביום א וכמובן שתעלה בעונה הבאה בחזרה לבית א. לצפייה בשידור החי מהדקות האחרונות של המשחק - לחצו כאן .

חצי גמר בית ב: ארונות הראל 22 מ.כ נווה הדרים מתי 28

במשחק השני של הערב, חצי הגמר ה-1 של בית א. שחזור המשחק האחרון של שתי הקבוצות הללו בליגה הסדירה (44-18 לניצנים, 20/7) עם סיום המחצית הראשונה כבר היה נראה שהמשחק הולך לכיוון אחד כאשר ניצנים ליונס הובילו 31-12 על קרית גנים. במחצית השנייה הפער הלך וגדל עד שבסיום המשחק מנצחת ניצנים ליונס 54-24 ועולה לראשונה לגמר. לצפייה בשידור החי מסיום המשחק - היכנסו .

חצי גמר ראשון בית א: ניצנים ליונס 54 קרית גנים 24

במשחק השלישי של הערב, חצי הגמר השני של בית א, משחק שנעצר 1:35 לפני סיום המשחק ע"י השופט. ניצחון לקבוצת הכלוב "שירה שאשא ז"ל" שעלתה לגמר ביום א ותתמודד במשחק האליפות מול קבוצת ניצנים ליונס. במחצית המשחק בין הכלוב למפציצים שוויון 23 לאחר שמוקדם יותר במחצית הראשונה הובילה קבוצת המפציצים ושמרה על פער של אזור ה 6 נקודות. לקראת סיום המחצית הראשונה ואל תוך המחצית השנייה שלטה קבוצת הכלוב במגרש במשחק מאוד צמוד. בדקה ה 1:35 לסיום המחצית השנייה, כאשר הכלוב ביתרון 41-35 החליט שופט המשחק לעצור את המשחק לאחר מספר עבירות טכניות שנשרקו כנגד המפציצים. קבוצת המפציצים הורחקה ולא שיחקה את המשחק שתוכנן מאוחר יותר על מקומות 3-4 ובכך סומנה קבוצת קריית גנים במקום ה-3 בבית א. לצפייה בשידור החי מסיום המשחק - היכנסו .

חצי גמר 2, בית א , הכלוב 41 המפציצים 35

במשחק הרביעי של הערב, חצי הגמר השני של בית ב: מפגש מותח בין קבוצת מישור הנוף הוותיקה לקבוצת נווה דקלים אור. שתי הקבוצות הגיעו חדורות רצון לעלות לבית א אך נווה דקלים הצליחה לשים לאורך המשחק את הרגל על הגז ברגעים הנכונים. במחצית הראשונה 21-17 לנווה דקלים. גם במחצית השנייה המשחק המשיך באותו כיוון ובסיומי עלתה קבוצת נווה דקלים אור לבית א (בעונה הבאה) ותשחק במשחק הגמר ביום ראשן מול מ.כ נווה הדרים מתי. בסוף המשחק: 34-29. לצפייה בשידור החי מסיום המשחק - היכנסו כאן .

חצי הגמר השני, בית ב, נווה דקלים אור 34 מישור הנוף 29

* המשחק על מקומות 3-4 בבית א התבטל בעקבות הרחקת קבוצת המפציצים. קבוצת קרית גנים סומנה במקום ה-3 ותקבל את גביע ומדליות הארד בטקס ההענקה ביום א.

* שתי קבוצות הגמר מבית ב יעלו בעונה הבאה לבית א: נווה דקלים אור וקבוצת מ.כ נווה הדרים מתי.

* שתי קבוצות הגמר של בית א ייצגו את הליגה בסטריטבול של ראשון לציון שיתקיים השנה ב 9-11 באוגוסט במתחם הרובע (פרטים בקרוב), ברכות לקבוצת הכלוב ולקבוצת ניצנים.

ביום א, 31/7 אירוע הגמר הגדול:

18:15 גמר בית ב: נווה דקלים אור - מ.כ נווה הדרים מתי

19:15משחק ראווה עמותת ספורט נכים

19:40 ניצני ראשון

20:00 משחק האליפות (בית א) : ניצנים ליונס - הכלוב "שירה שאשא ז"ל"

* במחציות המשחקים יוזמנו הילדים מהקהל לתחרויות זריקות עם פרסים.

20:45 טקס הענקת גביעים והענקת צלחת אלופת כבוד לאלופת המדינה מכבי ראשון לציון

שיהיה לכולנו סוף שבוע נפלא וניפגש ביום א.

ולסיום, הכתבה על סיפורן של 8 קבוצות הפיינל פור על הדרך שעברו לאורך העונה (אותו סרטון שהוקרן אתמול בערב על המסכים בגן נחום)

29 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page