top of page

מישור הנוף ניצחו את שניסל | המחזור ה-22


המחזור ה-22 של העונה התקיים אתמול (שני, 22/7) בגן נחום. המשחק המרכזי של המחזור היה המשחק שפתח את המחזור בו נפגשו 2 קבוצות שנלחמות להגיע לפיינל פור של בית ב שיתחיל בשבוע הבא, יום שלישי 30.7

שניסל של אפיק ניסים (בתלבושת הלבנה) במשחק ראש בראש מול מישור הנוף של יריב שטיינר (בתלבושת הכחולה).

המחצית הראשונה שהסתיימה בשוויון 16-16 התאפיינה בהרבה מתחים מצד הספסל של הלבנים.

למחצית השנייה עלו שניסל יותר רגועים ומולם עלו מישור הנוף עם הרבה יותר נחישות. יש לציין את ההחטאות הרבות של שניסל מקו העונשין במחצית השנייה שאפילו אם רק חלק מהן היו נכנסות ייתכן ותוצאת המשחק הייתה שונה.

מישור הנוף רשמו ניצחון מאוד חשוב מבחינתם וניצחו את שניסל בתוצאה 37-34 .

שניסל סיימו את משחקי השלב הראשון של העונה ולמעשה הם תלויים כעת בתוצאות המשחקים שנותרו, מחר (רביעי) שישיסל - מ.כ נווה הדרים ג' איתי. וביום חמישי מישור הנוף - אולדסטארס.

נציין כי אם נגיע למצב בו לא יהיה ניתן לקבוע את הדירוג לפי ניקוד בטבלה ולפי המנצחת מבין שתי קבוצות ונגיע ל"בית משולש" מה שיקבע הוא הפרש הסלים בין הקבוצות בטבלה קטנה אשר תיבנה על סמך המשחקים בין אותן שלושה קבוצות. עוד פרטים פה .

שפטו את המשחק: אמיר באונקר ואורי אטישיקן.

במשחק השני של הערב לוחמי פרס נובל פגשו את קרית גנים שיקגו. שתי הקבוצות לא יכולות להעפיל בשום תסריט לפיינל פור של בית ב אך קיבלנו פה תצוגת תחליט מהנה של לוחמי פרס נובל. בשנה שעברה המשחק הזה היה הדרבי של איתמר אך השנה שתי הקבוצות נפרדו ל-2 שכונות אך קיבלנו מפגש אוהב ומחבק של שתי הקבוצות הללו. לוחמי פרס נובל (בתלבושת הלבנה) הובילו מתחילת המשחק על קרית גנים שיקגו (בתלבושת הכחולה) והמחצית הסתיימה 22-14 לפרס נובל. גם במחצית השנייה קלעו הלבנים יותר נקודות (18-15) והמשחק הסתיים עם ניצחון ללוחמי פרס נובל בתוצאה 40-29.

במשחק שנעל את המחזור, המשחק שהכותרת שלו היא חיים אלי ! במשחק שסגר את העונה מבחינת מועדון כדורסל נווה הדרים אורן וארונות הראל. הגיע הסקורר הוותיק ומאמן הכדורסל לשעבר חיים אלי והראה לכולם שגם בגיל 63 אפשר ואף מומלץ להוביל את קבוצתך לניצחון. לקראת סיום המשחק רשם חיים 3 שלשות ענקיות והעניק לקבוצתו ניצחון בתוצאה 40-24 על ארונות הראל. (במחצית 15-11 לנווה הדרים אורן).

בתמונה עם הכדור, הסנטר של נווה הדרים אורן אוריאל סמואל

שפט את המשחקים: אמיר באונקר.

לצפייה במשחקים באיכות גבוהה:

מצב הטבלה עם סיום המחזור ה22:

בית א:

סדרות חצי הגמר:

החברים של בלייכר נגד האריות

המפציצים נגד הכלוב ע"ש שירה שאשא

פליאוף תחתון:

נווה דקלים

עירוני מיז"מ ע"ש שלום ברק

אינגליש סנטר & אוונג'רס.

בית ב:

1. אולדסטארס - 15 נק'. (משחק חסר)

2. שניסל - 15 נק'

3. מ.כ נווה הדרים ג' איתי - 14 נק' (משחק חסר)

(-). שישיסל - 14 נק' (משחק חסר)

(-). מישור הנוף - 14 נק' (משחק חסר).

6. ארונות הראל - 12 נק'.

7. לוחמי פרס נובל - 12 נק'.

8. קרית גנים שיקגו - 11 נק'.

9. מועדון כדורסל נווה הדרים אורן - 10 נק'.

10. קרית ראשון דודי - 9 נק'.

ההכרעה לגבי הקבוצות שעולות לפיינל פור תיקבע במשחקים בין שישיסל - נווה הדרים איתי מחר (רביעי 24/7) ומישור הנוף - אולדסטארס (חמישי 25/7)

מחר (רביעי 24/7) המחזור ה-23 ופתיחת הפליאוף התחתון של בית א - לוח המשחקים המלא - כאן .

שימו לב כי משחקי המחזור ה-23 יתקיימו באולם יגאל אלון החל מהשעה 19:30

 

פינת ההודעות

(1) אירוע הגמר אשר יכלול את משחק הגמר של בית ב,ומשחק האליפות של בית א וטקס סיום העונה יתקיים ביום חמישי 1/8 באולם יגאל אלון בהשתתפות שחקני כל הקבוצות והנהלת העיר . תזכרו את עצמכם כאן .

151 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page