top of page

פיינל פור 2017 - תסריטים ותחזיות - מארחים בפינת אורח את ניב שמולי


לקראת פתיחתו של השבוע המכריע שיסתיים עם משחקי חצי הגמר של בית ב ריכז עבורנו ניב שמולי את כל התסריטים האפשריים לקראת הפיינל פור של עונת 2017.

סוף שבוע הבא ייפתחו אירועי הפיינל פור והליגה תגיע לסיומה. ניסינו לעשות תמונת מצב בקשר לסיכויים של כל קבוצה ומי תצטרך לקוות להפסד של קבוצות אחרות.

נפתח עם בית ב', שחצאי הגמר שלו יתקיימו כבר ביום חמישי (27.7).

את המקום הראשון תפסה בוודאות מ.כ נווה הדרים מתי עם מאזן מושלם של שישה נצחונות. במקום השני תסיים עירוני מיז"מ בוודאות.

המאבק הוא על מקום 3. מישור הנוף עופר כרגע שלישית והיא סיימה את משחקיה כאשר הפרש הסלים שלה עומד על פלוס 11 והיא הבטיחה את מקומה בפיינל פור (מקום 3 או 4).

מועדון כדורסל נווה הדרים ערן שממוקמת כרגע רביעית ועם משחק חסר והפרש סלים של מינוס 4 תפגוש השבוע את איתמר הלוחמים החמישית, שבמאזנה הפרש סלים של מינוס 43. על מנת שאיתמר הלוחמים יתפסו את המקום הרביעי הם יצטרכו לנצח את מועדון כדורסל נווה הדרים. נצחון של איתמר יקנה להם את המקום הרביעי ומישור הנוף עופר תישאר בשלישי. הפסד של איתמר ישאיר את הסטטוס קוו הנוכחי, ואילו נצחון של נווה הדרים ערן ב-15 הפרש לפחות ייתן לה את המקום השלישי על חשבון מישור הנוף עופר.

נעבור לבית העליון, שם העניינים חמים הרבה יותר.

ההפסד של האריות לשישיסל סיבך מעט את התמונה. האריות, שהחזיקו במקום הראשון בשבועות האחרונים, איבדו אותו לטובת הכלוב ע"ש שירה שאשא וכעת הם לא תלויים בעצמם באשר לבכורה. בשבוע הבא האריות תפגוש את המפציצים לקרב מעניין שיכול להיות גם בחצי הגמר. על כל פנים, שלוש הקבוצות הללו (הכלוב, האריות והמפציצים) הבטיחו את מקומן בפיינל פור.

הקרב היותר מעניין הוא על הכרטיס האחרון בין שישיסל לחברים של אורנתן. הנצחון אתמול של שישיסל משאיר אותם בתמונה ובתחילת שבוע הבא הם יפגשו את הכלוב למשחקם האחרון העונה. המשמעות של המשחק הזה ברורה - נצחון של שישיסל והם יצטרכו לקוות להפסד אחד מבין שני המשחקים של החברים של אורנתן על מנת להיות במקום הרביעי. אם החברים של אורנתן ינצחו את שני המשחקים שנותרו להם (נגד אוונג'רס ונווה דקלים אור) - הם יהיו במקום הרביעי ללא כל קשר לתוצאת המשחק של שישיסל (למעט ניצחון של שישיסל על הכלוב בהפרש הגדול מהפרש הסלים אותם ישיגו החברים של אורנתן).

חשוב לציין שהמשחק חשוב גם לכלוב מכיוון שהפסד לשישיסל יכול להוריד אותם למקום השני או השלישי בסיטואציה מסויימת (יש לכלוב עוד משחק מול כרמים). בקרב בין האריות למפציצים המפסידה תסיים במקום השלישי (ככל הנראה). אם האריות ינצחו, הם יצטרכו לקוות להפסד של הכלוב על מנת לסיים ראשונים. מנגד, נצחון של המפציצים כנראה לא יספיק להם למקום הראשון. צריך לזכור שלאריות גם משחק לא פשוט מול קרית גנים.

בעניין הירידה אוונג'רס וכרמים יפגשו בשבוע הבא לקרב מרתק. אם הסטטוס קוו הנוכחי יישמר -כרמים יצטרכו לנצח את האוונג'רס על מנת לשרוד בבית א'. ניצחון של האוונג'רס ביום ראשון והפסד של כרמים יגדיל את הפער ביניהן ל-2 נצחונות ובמצב כזה לא יתקיים משחק על הירידה.

מצב הבתים רגע לפני פתיחת השבוע המכריע:

המשחקים שנותרו : (הלוח המלא )

בהצלחה לכולם,

שבת שלום.

שיר לשבת :

245 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page