top of page

מ.כ נווה הדרים מתי מסיימת עונה מושלמת לאחר דרבי קשוח ומחכה לפיינל פור | גם האריות נותרו מושלמים לאחר


הערב ה 17 נפתח במשחק הדרבי המותח של נווה הדרים. מוליכת הטבלה מ.כ נווה הדרים מתי התקשתה לאורך רוב המשחק מול מועדון כדורסל נווה הדרים ערן (בלבן) במחצית הראשונה: מועדון כדורסל נווה הדרים ערן 17 , מ.כ נווה הדרים מתי 9.

המחצית השנייה המשיכה גם היא בכיוון של הלבנים אך הכחולים שרצו מאוד לסיים עונה מושלמת נלחמו ורדפו אחרי החבר'ה של פלוטקין וצמצמו את הפער ולקראת סיום המשחק הצליחו לקחת את היתרון ולנצח את המשחק. בסיום המשחק : מ.כ נווה הדרים מתי (כחול) 34 מועדון כדורסל נווה הדרים ערן (לבן) 32.

מ.כ נווה הדרים מתי סיימו את העונה ללא אף הפסד ויחכו לחצי גמר בית ב שיתקיים ב 27/7. למועדון כדורסל נווה הדרים ערן נותר עוד משחק אחד מול איתמר הלוחמים כאשר ניצחון יבטיח להם ככל הנראה את המקום הרביעי בפיינל פור.

לצפייה בשידור החי מהמחצית השנייה של המשחק - לחצו על פליי או היכנסו לכאן :

במחצית השנייה - משחק נדנדה, היתרון כל פעם עבר לקבוצה אחרת ולקראת סיום המחצית נדמה היה כי האריות קרובים להפסד ראשון העונה, אך גם המחצית השנייה הסתיימה ללא הכרעה בתוצאה 34-34 והמשחק הלך להארכה בת 3 דקות.

להארכה נראה שעלתה רק קבוצה אחת. בעוד האריות קלעו 6 נקודות בהארכה, נווה דקלים אור לא הצליחו לייצר אפילו נקודה אחת. בסיום המשחק המותח הזה האריות 40 נווה דקלים אור 34 . האריות נותרו בלתי מנוצחים העונה אך עוד מחכים להם 2 משחקים קשים מול המפציצים ומול קרית גנים.

לצפייה בשידור החי מהמחצית השנייה וההארכה של המשחק - לחצו על פליי או היכנסו לכאן :

הכתומים התחילו חזק מההתחלה והגדילו את הפער לאורך המחצית הראשונה ובסיומה 21-9 לעירוני מיז"מ.

הפער המשיך לגדול גם במחצית השנייה כאשר לחבר'ה מאיתמר לא היה יותר מדי מענה לקצב שהכתיבו הכתומים. בסיום המשחק: עירוני מיז"מ 45 איתמר הלוחמים 24.

לצפייה בשידור החי מהמחצית השנייה של המשחק - לחצו על פליי או היכנסו לכאן :

כאשר אנחנו במרחק של שבוע וחצי מהפיינל פור בבית ב שלושת המקומות הראשונים בפיינל פור כבר סגורים ואילו המקום הרביעי מעט מתנדנד. גם בבית א (שהמיקומים בו לא הושפעו מהמשחק היום) נראה ששלושת המקומות הראשונים סגורים וצריך לראות מי תכבוש את המקום הרביעי, מצב הבתים :

ביום חמישי ממשיכים :

19:00 | בית ב | מישור הנוף עופר - עירוני מיז"מ | בקרב על המקום השני בבית

20:00 | בית א | שישיסל - האריות | שישיסל בקרב על המקום הרביעי בפיינל פור.

21:00 | בית ב | איתמר הלוחמים - ארונות הראל | בניסון להשיג את הכרטיס הרביעי לפיינל פור.

 

1. אירוע הגמר יתקיים ביום רביעי ה 2/8 בין השעות 19:00-22:00 אנו מבקשים מכל הקבוצות להגיע ולכבד את המעמד. הזמנה תפורסם בהמשך השבוע.

לוח המשחקים עד הגמר:

2. בתאריכים 8-10/8 יתקיים אירוע הסטריטבול ע"ש אורנתן מוטעי ז"ל כאשר אלופת הליגה וסגניתה תייצגה אותנו בטורניר. פרטים נוספים באתר הסטריטבול ובפייסבוק של הסטריטבול .

נסיים עם שיר אווירה ואיחולי הצלחה לכולם !

226 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page