top of page

המחזור ה-4 וטקס לזכרו של סמ"ר דור ירחי ז"ל

אתמול (ראשון 24.12.23) התקיים המחזור ה-4 של עונת 2023-2024 (העונה ה-11) בליגת ראשון לציון בכדורסל אולמות.


הערב נפתח עם טקס לזכרו של סמ"ר דור ירחי ז"ל, לוחם בגדוד 13 של חטיבת גולני, גיבור ישראל שנפל בקרב עם מחבלים באזור נחל עוז בעוטף עזה בשבת השחורה ה 7 באוקטובר.

דור זכרו לברכה, בן העיר ראשון לציון, בוגר הגימנסיה הריאלית, שחקן כדורסל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, חבר מדהים שתמיד עזר לחבריו, בחור מקסים, עם לב זהב וחיוך שובה לב, צנוע וסקרן שראה בנתינה ערך עליון.

בן ליוסף וגלית ואח למתן-דוד. איתנו בלב תמיד.



במהלך הטקס הוענק למשפחת ירחי מגן הוקרה וזיכרון בשם הליגה עם תמונתו של דור ז"ל.


לירון שמילוביץ, מנהל התפעול של מחלקת הנוער במכבי ראשון לציון: "הקבוצה האחרונה בה דור שיחק במועדון נקראת החל משבוע שעבר מכבי "דור" ראשון לציון, דור בלב שלנו לעד."


סגן נמרוד, מפקדו של דור בגדוד 13 של חטיבת גולני: "דור, מה שאפיין אותו תמיד זה החיוך והלב הגדול שלו, תמיד חייך גם שהיה קשה, אני גם יכול להעיד כמה שהוא אהב כדורסל, אם זה בהתערבויות במוצב בשישי בצהריים של כדורסל, חיובים או 1 על 1 שהיינו מפסידים לו תמיד. דור אהב לחייך ותמיד היה אופטימי, אמר שאף פעם לא לוותר לא משנה מה יקרה. בנפילתו הוא הציל את החיים שלנו (של הגדוד) וגם חיים של אחרים, אני בטוח שהוא היה אוהב לראות שאחרי מותו הקימו קבוצת כדורסל על שמו ושהוא מסתכל עלינו מלמעלה ומחייך"


ספיר, נציגת המשפחה: "מאז שהיה קטן, דור ידע מאז ומתמיד שהוא יעשה שירות קרבי ומשמעותי כדי לתרום למדינה. דור היה ספורטאי מצטיין בכדורסל וגדל במועדון הכדורסל של מכבי ראשון לציון. הכדורסל היה חלק משמעותי מדור. בכל רגע פנוי הוא חי ונשם כדורסל. דור היה בחור צנוע, כריזמטי, טוב לב וטהור. שמחת החיים שלו הייתה בולטת ותמיד הוא היה מוקף בחברים. חבריו העידו עליו שהוא היה הכי מצחיק, תמיד בא לעזור. לדור היו חלומות לאחרי הצבא, חלומות שכבר לא יוכל להגשים. דור היה ילד בעל ערכים של כבוד לזולת ונתינה, כאלו שליוו אותו בכל שלב בחיים. דור נפל על הגנת המולדת."


לאחר הטקס יצאו לדרך משחקי המחזור ה-4. במשחק הראשון, במסגרת בית "אשכול", ניצחו קבוצת המפציצים את קבוצת החברים של דור ירחי בתוצאה 39-31:

המפציצים (10, 21, 37) 39

החברים של דור ירחי (6, 20, 25) 31



במשחק השני של הערב, במסגרת בית בארי, ניצחו נווה דקלים עומרי את סיאסטה לחלום באיטלקית בתוצאה 55-40:

נווה דקלים עומרי (9, 29, 46) 55

סיאסטה לחלום באיטלקית (13, 20, 30) 40


טבלת הבתים לאחר המחזור ה-4:


לצפייה במשחקים ובטקס:



טפסי המשחקים:

טפסי משחק מחזור 4 24.12.23 ליגת ראשון לציון בכדורסל אולמות
.pdf
הורידו את PDF • 1.25MB

149 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page