top of page

מי ניצחו במחזורים ה-16 וה- 17 וכיצד זה השפיע על הטבלה

המחזור ה-16 התקיים ביום חמישי 15.7.21, המשחק הראשון של המחזור בבית ג, קריית ראשון / קריית הלאום פגשו את נווה הדרים אורן במסגרת הסיבוב השני, בסיבוב הראשון, המשחק בין 2 הקבוצות הסתיים בתוצאה 28-25 לנווה הדרים אורן. גם הפעם המשחק בין 2 הקבוצות היה מאוד צמוד, המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 19-16 לטובת נווה הדרים אורן. המחצית השנייה גם הייתה צמודה כאשר לרוב אורכה שמרה נווה הדרים אורן על היתרון אבל משה כהן מקריית ראשון / קריית הלאום הצליח לקראת סוף המשחק להפוך את התוצאה ולהעניק לקריית ראשון / קריית הלאום את הניצחון בתוצאה 33-30. מאחר ושתי הקבוצות בשוויון נקודות, וגם שיטת המיקום בטבלה מקנה להם שוויון, שתי הקבוצות חולקות ביחד את המקומות 4 ו-5 בבית ג.

קריית ראשון / קריית הלאום בתלבושת הלבנה ונווה הדרים אורן ן בתלבושת הכחולה
קריית ראשון / קריית הלאום בתלבושת הלבנה ונווה הדרים אורן בתלבושת הכחולה

במשחק השני במחזור ה-16, מפגש פסגה במסגרת השלמת הסיבוב הראשון בבית ב, בין שישיסל לשניסל, שתי הקבוצות הגיעו ללא אף הפסד למשחק, אבל שישיסל לא הצליחו לשמור על עצמם במשחק. במחצית הראשונה שישיסל עוד שמרה עצמה בעניינים מול שניסל והיא הסתיימה בתוצאה 17-13 לטובת שניסל. גם במחצית השנייה שניסל שמרו על הקצב והמשיכו להוביל על שישיסל, שישיסל הצליחו לחזור לפיגור של 6 נקודות, אבל אז שוב פתחו שניסל ברצף שלשות וריצה ורשמו את הניצחון בתוצאה 46-31.

שניסל בתלבושת הכחולה ושישיסל בתלבושת הלבנה
שניסל בתלבושת הכחולה ושישיסל בתלבושת הלבנה

שפט את המחזור ה-15: פליקס בלומנטל.


לצפייה במשחקי המחזור ה-16:


המחזור ה-17 התקיים ביום שני האחרון, 19.7.21, המשחק הראשון, במסגרת הסיבוב השני בבית ג, מפגש פסגה בין סיאסטה חלום של מזרן איטלקי ו- נווה הדרים רותם. במפגש הקודם במסגרת הסיבוב הראשון בין 2 הקבוצות, נווה הדרים רותם רשמו ניצחון, הפעם זה נגמר אחרת. המחצית הראשונה הייתה צמודה והסתיימה ביתרון קל 27-24 לסיאסטה. גם המחצית השנייה הייתה צמודה ומאוד הזכירה את המפגש הראשון בין 2 הקבוצות שכנראה גם יתמודדו על התואר הנכסף של בית ג, בסיום המשחק רשמו סיאסטה ניצחון בתוצאה 41-34.

סיאסטה בתלבושת הכחולה ונווה הדרים רותם בתלבושת הלבנה
סיאסטה בתלבושת הכחולה ונווה הדרים רותם בתלבושת הלבנה

במשחק השני של הערב, בבית א1, מכבי רוזן ראשל"צ פגשה את אינגליש סנטר א יובל במסגרת הסיבוב השני. אינגליש סנטר א פתחו את המשחק ביתרון שעבר לקראת סיום המחצית למכבי רוזן שסיימה את המחצית הראשונה ביתרון 27-20. הריצה של מכבי רוזן נמשכה גם במחצית השנייה בסיומה ניצחה מכבי רוזן ראשל"צ בתוצאה 46-32.

מכבי רוזן ראשל"צ בתלבושת הכתומה ואינגליש סנטר א בתלבושת השחורה
מכבי רוזן ראשל"צ בתלבושת הכתומה ואינגליש סנטר א בתלבושת השחורה

במשחק שסגר את המחזור ה-17, האלופה הנוכחית מהעונה שעברה נווה דקלים עמרי רשמה ניצחון בסיבוב השני על גפן ראשון לציון. בסיבוב הראשון נווה דקלים עמרי הפסידה לגפן ראשל"צ. נווה דקלים עמרי פתחה חזק את המשחק ובסיום המחצית הראשונה הובילה 17-8 על גפן. לתוך המחצית השנייה גפן ראשון לציון התעוררו וצמצמו את הפער, אך ריצה נוספת של נווה דקלים עמרי לקראת הסיום קבעה את הניצחון בתוצאה 33-24 לנווה דקלים עמרי.

נווה דקלים עמרי בתלבושת האדומה וגפן ראשון לציון בתלבושת הצהובה
נווה דקלים עמרי בתלבושת האדומה וגפן ראשון לציון בתלבושת הצהובה

שפט את משחקי המחזור ה17: אפיק ניסים.


לצפייה במשחקי המחזור ה-17:


מצב הבתים עם סיום המחזור ה-16 וה- 17:


המחזור הבא, יום חמישי 22.7.21, ללוח המשחקים לחצו כאן.


אירוע הגמר ייערך ביום רביעי 25.8.21, כל הפרטים בקרוב.


זאת עונתה השמינית של ליגת ראשון לציון בכדורסל אולמות מבית חטיבת ספורט וקהילה ואגף הספורט בחברה העירונית ראשל"צ ועיריית ראשון לציון. נותנת חסות עונת 2021: מכבי ישראל.



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page