top of page

שניסל ואפיק ניסים ניצחו את שישיסל בדרבי הגדול של בית ב | סיכום המחזור התשיעי


איזה ערב היה לנו אתמול (רביעי) ביגאל אלון עם אחד ממשחקי העונה, הדרבי הגדול של בית ב בין שישיסל לקבוצת האחות שניסל.

שישיסל הוותיקה, שנמצאת בליגה מהעונה הראשונה, הפסידה בעונה שעברה בסדרות חצי הגמר של בית א לכלוב ואף לקחה את תואר האליפות בעונת 2015 התקשתה אתמול מול שניסל בעונתה הראשונה בליגה.

המשחק היה צמוד לכל אורכו. המחצית הראשונה הסתיימה לטובת שישיסל (בתלבושת הלבנה) בתוצאה 23-19. המחצית השנייה גם הייתה צמודה אך לקראת סוף המשחק הצליחה קבוצתו של המאמן אפיק ניסים לברוח לשישיסל ולנצח בתוצאה 35-30, כאשר לשישיסל לא היה כל כך מענה ללחץ שהופעל על ידי הכחולים בסיום המשחק.

אפיק ניסים בהנחיות לשחקני השניסל בדרך לניצחון

במשחק שפתח את הערב, בית ב, פגשו ארונות הראל (בכתום) את קרית ראשון (בשחור). קרית ראשון שייחלו לניצחון ראשון ניסו לנצל את הסגל הקצר איתו הגיעו הכתומים והמחצית הראשונה הסתיימה צמודה 11-9 לארונות הראל.

המשחק הצמוד נמשך גם במחצית השנייה כאשר הכתומים קלעו 20 נקודות אל מול 16 של קרית ראשון. זה לא הספיק לקרית ראשון שהפסידו לארונות הראל בתוצאה 31-25.

במשחק השני של הערב, משחק חשוב בבית ב. מוליכת הטבלה האולדסטארס הגיעה למשחק עם רצון לשמור על מאזן מושלם אל מול קרית גנים שיקגו. קרית גנים שיקגו חלמה על ניצחון שימקם אותה גבוה בראשות בית ב. החלום החל להתפוגג אל תוך המחצית הראשונה שהסתיימה בתוצאה 22-13 לאולדסטארס. הפער המשיך לגדול גם במחצית השנייה כאשר הלבנים (קרית גנים שיקגו) קלעו רק 12 נקודות אל מול 18 של האולדסטארס.

בסיום המשחק: אולדסטארס נותרו עם מאזן מושלם, 40 נק'. קרית גנים שיקגו 25 נק'.

שפט את המשחק הראשון של הערב: פליקס בלומנטל. שפט את שני המשחקים הנוספים: אמיר באונקר.

לצפייה במשחקי המחזור:

מצב הבתים עם סיום המחזור התשיעי:

המחזור הבא, הערב (חמישי 20.6) - המחזור העשירי. באולם גמי - לצפייה בלוח המשחקים לחץ כאן .

 

פינת הפרסומים:

מפרגנים לשחקנים מהליגה, מוצרי טיפוח לזקן :

208 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page