top of page

עירוני "שלום" מיז"מ ניצחה את האלופה | סיכום המחזור השמיני


המחזור השמיני של עונת 2019 התקיים אתמול (שני 17/6) בהיכל הספורט גן נחום. מועדון כדורסל נווה הדרים אורן רשמה ניצחון ראשון אחרי 3 הפסדים רצופים. עירוני מיז"מ ע"ש שלום ברק ניצחה את האלופה (האריות) ובכך גם היא רשמה ניצחון ראשון העונה אחרי 2 הפסדים רצופים והחברים של בלייכר ניצחון את אינגליש סנטר.

במשחק הראשון של הערב, בבית ב, נפגשו מועדון כדורסל נווה הדרים אורן (בתלבושת הלבנה) ולוחמי פרס נובל (בתלבושת הכחולה). המחצית הראשונה הייתה צמודה והסתיימה בתוצאה 14-13 לנווה הדרים.

למחצית השנייה עלו הלבנים עם הרגל על הגז כאשר קלעו 21 נקודות במחצית השנייה ורשמו ניצחון 35-23 על לוחמי פרס נובל.

במשחק השני של הערב, בבית א הגיעו עירוני מיז"מ ע"ש שלום ברק (בתלבושת האדומה) רעבים לניצחון לאחר שני הפסדי ליגה ופגשו את האלופה, האריות (בתלבושת הכחולה). המחצית הראשונה הייתה צמודה והסתיימה בשוויון 14. המחצית השנייה הייתה של מיז"מ, שקלעו 28 נקודות אל מול 15 בלבד של האלופה כאשר אחד משחקני האלופה הורחק מהמשחק עם 2 עבירות טכניות.

עירוני מיז"מ ע"ש שלום ברק מנצחת 42-29.

צפה מהצד מהמשחק בהנאה: המשנה לראש העיר מר איציק אבשלומוב.

במשחק השלישי שנעל את המחזור, בית א, הגיעו החברים של בלייכר (בתלבושת הצהובה) למשחק מול אינגליש סנטר & אוונג'רס (בתלבושת הכחולה). החברים של בלייכר שלטו לכל אורך המשחק וסיימו את המחצית הראשונה בתוצאה 20-14. במחצית השנייה צמצמו אינגליש סנטר את הפער ורדפו מקרוב אחרי החברים של בלייכר עד שלקראת הסיום הובילו ב-2 נקודות. החברים של בלייכר צמצמו בנקודה ואף עלו ליתרון נקודה ולבסוף ניצחו את האינגליש סנטר בתוצאה 38-35.

לצפייה במשחקי המחזור :

שפטו וניהלו את המשחקים ברגישות ובנחישות: פליקס בלומנטל ואמיר באונקר וצוות המזכירות.

מצב הבתים עם סיום המחזור השמיני:

המחזור הבא, יום מחר (רביעי 19/6) ביגאל אלון. לצפייה בלוח המשחקים - לחצו כאן .

 

פינת הפרסומים:

עידוד מצוות ההוראה, מורי בית הספר לאנגלית אינגליש סנטר הגיעו לעודד ולתמוך בשחקני הקבוצה ועל הדרך נתנו להם כמה טיפים באנגלית :)

קרדיט תמונה: אינגליש סנטר

259 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page