top of page

סיכום המחזור השישי נפתח בטקס קצר לזכרה של נחמה ריבלין ז"ל


אתמול (רביעי 5.6) התקיים המחזור השישי של עונת 2019 (עונתה השישית של הליגה שלנו). פתיחת המחזור חפף לשעת הלווייתה של רעיית נשיא המדינה שהלכה לעולמה והמחזור נפתח בחצי דקת דומייה לזכרה.

חצי דקת דומייה לזכרה של נחמה ריבלין , רעיית נשיא המדינה שהלכה לעולמה

במשחק שפתח את המחזור, מבית ב, נפגשו מ.כ נווה הדרים ג' איתי וקרית ראשון. קרית ראשון שהגיע למשחק אחרי שני הפסדים קשים פתחה טוב את המחצית הראשונה שהסתיימה בתוצאה 14-13 ללבנים מנווה הדרים.

במחצית השנייה התחילו לאט לאט נווה הדרים להגדיל את הפער והציגו ביתיות באולמם כאשר ניצחו בתוצאה 39-24

במשחק השני של המחזור, מבית א, מפגש צמוד וקשוח בין עירוני מיז"מ ע"ש שלום ברק לקבוצת החברים של בלייכר. המחצית הראשונה הייתה של עירוני מיז"מ (באדום) שפתחה פער על החברים של בלייכר (צהוב) אך פסק זמן של הצהובים היה השינוי הנכון והעלה אותם חדים לקראת סיום המחצית הראשונה שהסתיימה בשוויון 16-16.

המשחק נשאר צמוד גם במחצית השנייה כאשר עירוני מיז"מ רדפה אחרי החברים של בלייכר. לקראת סיום המשחק הצליחו הצהובים להשיג את היתרון שהבטיח להם את הניצחון בתוצאה 42-38. החברים של בלייכר עלו למאזן 1-1 בעונה בעוד עירוני מיז"מ עומדת על מאזן 0-2.

במשחק שנעל את המחזור השישי, 2 הקבוצות החדשות בליגה נפגשו ביניהן למשחק. קבוצת האולדסטארס במדי התכלת שהגיעה למשחקה השני העונה (ובכלל בליגה) וקבוצת שניסל בלבן שרשמה משחק בכורה קשה מבחינתה.

בעמדת מאמן השניסל הפתיע לא אחר משחקן הכדורסל אפיק ניסים.

בתחילת המשחק פתחו האולדסטארס בריצה קשוחה על חברי השניסל דבר שגרם למאמן שלהם לרדת מעמדת הצפייה לקווים. ניסים שהחליט להעביר את הקבוצה בה משחק אחיו להגנה אזורית הצליח לבלום את הריצה של האולדסטארס. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 22-11 לאולדסטארס. מגמת הבלימה נמשכה גם בתחילת המחצית השנייה אך במהלכה לא הצליחו שניסל לייצר נקודות והאולדסטארס הצליחו לברוח ולנצח בתוצאה 43-18 ולעמוד על מאזן של 2 נצחונות.

מצב הטבלה עם סיום המחזור השישי:

לצפייה בכל משחקי המחזור השישי :

שפט את משחקי המחזור: פליקס בלומנטל.

לצפייה בתאריכי ומשחקי המחזורים הבאים - היכנסו לכאן .

 

פינת ההודעות והפרסומים:

1. המחזור שתוכנן ליום שני 10.6 בוטל ומשחקיו יתקיימו במועד אחר בעקבות חצי גמר הפיינל פור של ליגת העל הישראלית. בהצלחה למכבי ראשון לציון.

2. המחזור של יום חמישי 13.6 ייתכן ויוקדם / יוזז למועד אחר, כנראה יום ג 11.6 עדכונים כאן באתר ובפייסבוק של הליגה (גם כן בעקבות גמר פיינל פור ליגת העל הישראלית) .

מפרגנים לשחקני הליגה:

244 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page