top of page

הסתיים השלב הראשון בבית א | המחזור ה-21


נקבעו העולות לסדרות חצי הגמר בבית א בשיטת הטוב ב-3 וכמו כן שלושת הקבוצות שיתחרו בפליאוף התחתון של בית א במאבק על ההישארות בליגה. אחת מהן תרד בעונה הבאה לבית ב. סדרות חצי הגמר של בית א יצאו לדרך ביום חמישי הקרוב 25/7. הפליאוף התחתון בבית א יתחיל ביום רביעי 24/7.

כמו כן בבית ב, ניצחון חשוב ודחוק לשישיסל על מישור הנוף בקרב על כרטיס לפיינל פור של בית ב שיתקיים ביום שלישי ה 30/7. משחקי הגמר של שני הבתים יתקיימו ביום חמישי ה 1.8 ובכך תסתיים לה עונת 2019.

במשחק הראשון של המחזור ה-21 שהתקיים ביום חמישי האחרון (18/7) בגן נחום נפגשו המפציצים (בתלבושת הכתומה) ו- נווה דקלים (בתלבושת האדומה). נווה דקלים חיפשה את הניצחון בתקווה להשיג כרטיס (למרות הסיכויים הנמוכים במידה וינצחו לעלות). המחצית הראשונה הייתה של נווה דקלים והסתיימה 21-15 לטובת האדומים. במחצית השנייה חזרו המפציצים למשחק וניסו לברוח לנווה דקלים שמצידם לא נתנו למשחק לברוח מבין הידיים שלהם למרות הרחקה מהמגרש של אחד משחקניהם במהלך המחצית השנייה (במסגרת אותו אירוע הורחק גם שחקן של המפציצים). המשחק המשיך ונווה דקלים כפו הארכה כאשר בסיום המחצית השנייה התוצאה עמדה על 34-34. ההארכה הוכרעה בעיקרה מהקו כאשר שני שלי השדה היחידים היו שלה מכל צד. את ההארכה והמשחק ניצחו המפציצים והעפילו לחצי הגמר מהמקום השני. בסיום המשחק: המפציצים 43 נווה דקלים 37.

במשחק השני של הערב, שהיה אמור להיות משחק העונה, נפגשו האלופה, האריות וסגנית האלופה (והאלופה לשעבר) הכלוב ע"ש שירה שאשא. אך כבר מתחילת המשחק נראה היה כי רק קבוצה אחת הגיעה למשחק. המשחק שלאור התוצאות הקודמות, הניצחון של אינגליש סנטר והניצחון של המפציצים, היה ברור כי שתי הקבוצות תהיינה בחצאי הגמר, תוצאת המשחק תקבע רק נגד מי.

הכלוב שהגיעו בסגל רחב יותר מהמשחקים הקודמים סיימו את המחצית הראשונה בתוצאה 36-15. הריצה של הכלוב נמשכה גם במחצית השנייה והמשחק הסתיים 61-28 לטובת הכלוב.

האריות שהגיעו ללא יאיר חבויניק, מרנין ומשה נראה שלא הגיעו כל כך מפוקסים למשחק ויצטרכו להתפקס לקראת יום חמישי, לתחילת סדרת חצי הגמר מול החברים של בלייכר, מוליכת הטבלה.

הכלוב ע"ש שירה שאשא תפגוש ביום חמישי למשחק הראשון בסדרת חצי הגמר את המפציצים.

במשחק השלישי שנעל את המחזור ה-21, משחק חשוב בבית ב על כרטיס לפיינל פור בין שישיסל (בתלבושת הלבנה) למישור הנוף (בתלבושת הכחולה).

המשחק היה צמוד לכל אורכו. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 4 לטובת מישור הנוף והסתיימה בתוצאה 13-9. במחצית השנייה היו אלה שישיסל שקלעו יותר (20-15). שישיסל הובילו לקראת סיום המשחק אך שלשה של רועי מהצד של מישור הנוף צמצמה שוב את הפער ופתחה את המשחק. מהצד השני שלשה של זלינקו עבור שישיסל קירבה את שישיסל יותר לניצחון. שישיסל ניצחו את המשחק ביתרון של נקודה אחת בלבד, בתוצאה 28-29 כאשר מהצד של שישיסל היה זה המשחק עם הסקור הכי נמוך שלהם העונה.

עדיין עוד לא ניתן לקבוע סופית מי תהיינה 4 הקבוצות בפיינל פור של בית ב שיתקיים ביום שלישי 30/7 כאשר לפנינו עוד שבוע שלם של משחקים בבית ב.

שפטו את המשחקים: פליקס בלומנטל ואמיר באונקר.

לצפייה במשחקים באיכות גבוהה:

מצב הבתים עם סיום המחזור ה21 :

בית א:

1. החברים של בלייכר - 11 נק'.

2. המפציצים - 10 נק'.

3. הכלוב ע"ש שירה שאשא - 10 נק'.

4. האריות - 9 נק'.

5. נווה דקלים - 8 נק'.

6. עירוני מיז"מ ע"ש שלום ברק - 8 נק'.

7. אינגליש סנטר & אוונג'רס - 7 נק'.

בית ב:

1. אולדסטארס - 15 נק'.

2. מ.כ נווה הדרים ג' איתי - 14 נק'.

3. שניסל - 14 נק'.

4. שישיסל - 14 נק'.

5. מישור הנוף - 12 נק'.

6. ארונות הראל - 11 נק'.

7. קרית גנים שיקגו - 10 נק'.

(-). לוחמי פרס נובל - 10 נק'.

9. קרית ראשון - 9 נק'.

10. מועדון כדורסל נווה הדרים אורן - 8 נק'.

המחזור הבא, ביום שני 22/7 בגן נחום. כמו כן שובצו משחקי הפליאוף התחתון ומשחקי חצי הגמר בבית א - לצפייה בלוח המשחקים המלא - לחצו כאן.

 

לוח פרסומים ועדכונים :

(1) אירוע הגמר של עונת 2019 יתקיים ביום חמישי ה-1 באוגוסט באולם הספורט יגאל אלון. הערב יחל עם משחק הגמר של בית ב, לאחר מכן משחק האליפות בבית א וייסגר עם טקס סיום העונה בהשתתפות שחקני כל קבוצות הליגה ובמעמד הנהלת העיר. סמנו לעצמכם תזכורת כאן.

(2) סטריטבול ראשון לציון ע"ש אורנתן מוטעי ז"ל יתקיים השנה זאת השנה העשירית בתאריכים 6-8 באוגוסט במתחם הרובע. גם השנה ישתתפו בטורניר 2 קבוצות מהליגה שלנו, האלופה וסגניתה. לפרטים נוספים על הסטריטבול היכנסו לאתר הסטריטבול ולפייסבוק של הסטריטבול .

301 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page