top of page

סיכום עונת 2016: האלופה- ניצנים ליונס, סגנית- הכלוב ראש העיר וחברי מועצת העיר הגיעו לכבד וגם חברי עמ


קצת אחרי שנרגענו מהעונה המופלאה הזאת ישבנו לסכם את אירוע הגמר שנערך ב 31/7 במעמד ראש העיר מר דב צור, סגני ראש העיר וחברי מועצת העיר. מנכ"ל העירייה, מנכ"ל החברה הכלכלית, מנכ"ל החברה העירונית לתרבות ספורט ונופש וראש רשות הספורט.

עם פתיחת הערב- גמר בית ב: שתי הקבוצות שהבטיחו את עלייתן לבית א בעונה הבאה נאבקו על התואר מחזיקת גביע הבית. מחצית צמודה (כיאה לגמר) העמידה תוצאה של 11-10 למ.כ נווה הדרים (שחוזרת לבית א אחרי עונה אחת בבית ב) על נווה דקלים אור (קבוצה חדשה שנולדה עם תחילת העונה מקבוצת ארונות הראל). המחצית השנייה המשיכה להראות לחימה עיקשת בין 2 הקבוצות כאשר לקראת סוף המחצית החבר'ה בסגול בהובלתו של הקפטן אור פרחי הצליחו להגדיל את הפער ולנצח ב -8 הפרש ובתוצאה 28-16 ולזכות בגביע בית ב.

לצפייה המשחק המלא :

בין 2 הגמרים, היה לנו את הכבוד לאחר את ילדי עמותת ניצני ראשון בראשות יורם זפרני אשר חרטה על דגלה לקרב את הילד הנכה לקהילה. העמותה הוקמה לפני 15 שנה

עמותת ניצני ראשון באירוע הגמר של ליגת ראשון לציון בכדורסל אולמות לזכרו של אורנתן מוטעי 2016

מר ישראל מוטעי וערן פלוטקין מעניקים צלחת הוקרה לעמותת ניצני ראשון

מיד לאחר מכן עלו על המגרש שתי קבוצות יקרות ממרכז הספורט לנכים בראשון לציון למשחק ראווה ספורטיבי ופתחו את עיני הקהל לעולם ספורט הנכים, בהחלט מעורר השראה והערכה. ( לצפייה במשחק - לחצו כאן או לחצו על התמונה )

משחק ראווה - מרכז הספורט לנכים בראשון לציון במסגרת ערב הגמר עונת 2016

ביחד עם סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט מר איתן שלום ויו"ר הנהלת הליגה, חבר המועצה מר ישראל מוטעי הענקנו לקבוצות צלחות הוקרה .

כשהגיעה השעה 20:00 עלו למגרש הקבוצות שהתחרו על האליפות לעונת 2016, מצד אחד עלתה קבוצת ניצנים ליונס אשר בשתי העונות הקודמות סיימה במקום ה-3 מולם עלתה קבוצת הכלוב "ע"ש שירה שאשא" מחזיקת גביע בית ב לעונת 2015. ניצנים הגיעה למשחק הגמר עם מאזן מושלם וללא אף הפסד. במשחק שהחל צמוד ומותח כיאה למשחק אליפות התגוששו 2 הקבוצות במשחק נדנדה ולקראת סיומה של המחצית הראשונה נראה היה כי הליונס פשוט נעצרו. עם סיום המחצית הראשונה יתרון 5 לקבוצת הכלוב 25-20 . המחצית השנייה נפתחה שוב חזק ושב המשחק חזר להיות מאוד צמוד ומאוד מותח ואורך הדקות הראשונות של המחצית השנייה לא ניתן היה לדעת מי הולכת לנצח במיוחד כאשר הגענו לתוצאה 40-40 אז החל המהפך (לעומת המחצית הראשונה) והכלוב פשוט הפסיקו לקלוע אל מול המשך הלחץ שהפעילו הליונס. עם סיום המשחק יצאנו עם אלופה חדשה קבוצת ניצנים ליונס שניצחה בתוצאה 45-40 ונהייתה לקבוצה הראשונה בתולדות הליגה שמסיימת עונה עם מאזן מושלם. שופטי המשחק (גילי כהן ומירון עברי שילון ). השחקן המצטיין של המשחק: מס' 7 מקבוצת ניצנים - עמית ויינקרץ .

משחק הגמר המלא:

במהלך המשחק הגיעו חברי מועצת העיר וראש העיר מר דב צור לטקס סיום העונה והענקת גביע האליפות. בפתיחת הטקס נאם מר ישראל מועטי : "החלטתי שאני מאמץ את המפעל הזה כמפעל קהילתי, חינוכי , ספורטיבי.... בשנה הבאה אנו מתכוונים להתחיל את הליגה במאי ואף להגדיל את מספר הקבוצות להנאת תושבי העיר. העיר ראשון לציון ידועה כעיר הספורט. קבוצת מכבי ראשון לציון היא אלופת המדינה, ראש העיר שתומך במפעלי הספורט בעיר. אנו טוענים שספורט , חינוך ותרבות הולכים ביחד. תודה לראש העיר ולחברה העירונית לתרבות נופש וספורט על החסות לליגה. תודה לשחקנים שבאו והשתתפו ונתנו. ולהתראות בשנה הבאה ... "

לאחר מכן עלה סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט מר איתן שלום : בניתם פה, אתם הספורטאים מפעל ממש יפה. המפעל באמת ראוי ואנו נמשיך לתת לכם את כל הבמה וכל האפשרויות במסגרת החברה העירונית לטובת העניין ונהיה שם לרשותכם. המדיניות של ראש העיר היא, מעבר לספורט המקצועני, לתמוך בספורט העממי לכל תושבי ראשון ובכל ענף וענף".

לאחר מכן התכבדו להעניק צלחת אלופת כבוד לאלופת המדינה מכבי ראשון לציון. את הצלחת קיבל בשם הקבוצה היושב ראש מר יצחק פרי.

צלחת אלופת כבוד לאלופת המדינה מכבי ראשון לציון בכדורסל - מר יצחק פרי

להענקת הגביעים התכבדנו להזמין לשולחן הכבוד את ראש העיר וחברי המועצה: ראש העיר מר דב צור, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט מר איתן שלום, סגן ראש העיר מר ציון כהן, סגן ראש העיר מר יוסי חממי, סגן ומ"מ ראש העיר מר רז קינסטליך המשנה לראש העיר מר דורון אוזן, חברי מועצת העיר: מר יצחק אבשלומוב, הגב' מיכל קלדרון, מר אבי חיים, הגב' דנה קרן ג'דה , הגב' יפעת יפת מאירוביץ'.

מנכ"ל העירייה מר פרנקו גונן, מנכ"ל החברה העירונית מר אלי פולק, סמנכ"ל החברה העירונית ור' רשות הספורט מר אמיר סולרסקי ומנכ"ל החברה הכלכלית.

שולחן הכבוד - טקס סיום העונה במעמד ראש העיר מר דב צור

ברכות לאלופת הליגה - קבוצת ניצנים ליונס

אלופת 2016: קבוצת ניצנים ליונס

סגנית האלופה - קבוצת הכלוב לזכרה של שירה שאשא.

סגנית האלופה: הכלוב ע"ש שירה שאשא עם הבעל מני שאשא

מקום 3 - קבוצת קריית גנים.

ברכות למחזיקת גביע בית ב - קבוצת נווה דקלים אור

מחזיקת גביע בית ב: נווה דקלים אור עם ראש העיר מר דב צור

וסגנית מחזיקת הגביע - קבוצת מ.כ נווה הדרים מתי.

הקבוצות אשר תייצגנה את הליגה במסגרת טורניר סטריטבול ראשון לציון לזכרו של אורנתן מוטעי 2016 הן האלופה וסגניתה: ניצנים ליונס והכלוב שייערך בתאריכים 9-11/8. פרטים בפייסבוק של הסטריטבול ובאתר .

טבלאות סופיות עונת 2016:

אלופת 2016 : ניצנים ליונס

ס. האלופה : הכלוב "שירה שאשא" ז"ל.

מקום 3: קריית גנים TALIS.

4. המפציצים

5. נווה דקלים האריות

6. שישיסל נאות שקמה

7. כרמים

8. האולפנה

מחזיקת גביע בית ב 2016 : נווה דקלים אור

ס' מחזיקת הגביע: מ.כ נווה הדרים מתי

מקום 3: ארונות הראל

מקום 4: מישור הנוף

5. קריית ראשון

6. מיז"מ

7. הצ'כונה

8. מועדון כדורסל נווה הדרים ערן

תודה גדולה למירון על הליווי התמידי של הליגה, לצוות היכל הספורט גן נחום, לחברה העירונית לתרבות ספורט ונופש ראשל"צ על התמיכה והחסות ולר' רשות הספורט מר אמיר סולרסקי. תודה לשמשון גמליאל (ס' ר' רשות הספורט). תודה לשופט הליגה ערן פלג.

תודה אדירה לחבר מועצת העיר ויו"ר הנהלת הליגה מר ישראל מוטעי על ערבים ארוכים וליווי ודאגה לקיום וטובת הליגה - בשם כל קבוצות ושחקני ליגת ראשון לציון בכדורסל אולמות ע"ש אורנתן מוטעי ז"ל .

ולסיום, עוד מזל טוב קטן לעירנו האהובה - ראשון לציון ש ב 31/7 (ערב הגמר שלנו חגגה 134 שנה)

להתראות בעונה הבאה.

65 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page