top of page

סיכום המחזור ה-13: 2 מחזורים לפני הפיינל 4 של הליגה !


ביום א האחרון 17/7 נערך המחזור ה -13 באולם עמית עמל, תחת הרבה לחץ של הקבוצות ששיחקו בו. זהו נשארו עוד 2 מחזורים ואנו מגיעים לשלב המכריע של ליגת הקיץ של ראשון לציון בכדורסל. בשני הבתים הקבוצות המתח בשיאו לקראת סיום שלב הליגה.

במשחק הראשון של הערב, בית ב, המשחק שהכריע כי ארונות הראל מסיימת את העונה הסדירה שלה במקום הראשון בבית ב (מאזן 6-1) ותפגוש בחצי הגמר ב 27/7 את הקבוצה שתסיים במקום ה-4 (עוד פתוח). מישור הנוף (שסיימה את המחזור במקום -4) לא הצליחה להיכנס למשחק ונתנה לארונות הראל להכתיב קצב. במחצית 25-11 לארונות הראל. במחצית השנייה הצליחו להתעורר קצת במישור הנוף ולצמצם פער אך זה לא הספיק להם מול מוליכת הבית ובסיום המשחק ניצחו האדומים מנווה דקלים 45-36 את מישור הנוף. לצפייה בשידור החי מהדקות האחרונות של המשחק - לחצו כאן (או לחצו על התמונה) .

מחזור 12, עמית עמל, בית ב: ארונות הראל - מישור הנוף

במשחק השני של הערב, בית ב פגשה קרית ראשון הוותיקה את קבוצת מיז"מ החדשה במשחק על הפרקט המוכר לשחורים (עונת 2014 סיימה קריית ראשון במקום ה-4 בליגה הכללית). מתחילת המשחק שלטה קריית ראשון וכבר במחצית 26-15. המחצית השנייה המשיכה באותו כיוון כאשר נראה שמיז"מ פשוט לא מצליחים לסגור את הפער שנוצר ובסיום המשחק 45-35 לקריית ראשון. מיז"מ סיימה את העונה הסדירה בצורה מכובדת עם 3 נצחונות -4 הפסדים (קבוצה חדשה בליגה שלנו שהתחברה מעט לפני פתיחת העונה. קבוצת מיז"מ מייצגת את בעלי העסקים הקטנים בראשון בהובלת חבר המועצה מר יצחק אבשלומוב). לצפייה בשידור החי מהדקות האחרונות של המשחק - לחצו כאן .

מחזור 13, עמית עמל, בית ב: קריית ראשון - עירוני מיז"מ

במשחק השלישי של הערב, בית א: מפגש כואב לסגנית האלופה מול קבוצת המפציצים (קבוצה חדשה שהצטרפה העונה לליגה בהובלת שלומי פלוטקין ששיחק בעונות הקודמות בקבוצת נווה הדרים). סגנית האלופה לא הצליחה להיכנס למשחק והמחצית הראשונה הייתה כואבת 27 נקודות למפציצים לעומת 7 בלבד לאולפנה. המחצית השנייה לא הייתה יותר מעודדת עבור סגנית האלופה בה קלעה 8 נקודות בלבד לעומת 19 של המפציצים. עם סיום המשחק 46-15 למפציצים. נראה כי סיכויי סגנית האלופה לשרוד בבית א לעונה הבאה הולכים ונגמרים. לצפייה בשידור החי מהדקות האחרונות של המשחק - לחצו כאן (או על התמונה) .

מחזור 13, עמית עמל, בית א: המפציצים - האולפנה

במשחק הרביעי והסוגר של המחזור, בית א: נווה דקלים האריות חזרה למגרש בו כבשה את תואר סגנית האלופה ב -2014 (במשחק שנכנס להארכה מול קריית גנים) ופגשה את כרמים "המזרונאים" (שעלתה העונה מבית ב). המשחק נפתח חזק מאוד מצדה של כרמים שפתחה פער על האריות. פסק זמן שלקחו הכחולים מנווה דקלים הוכיח את עצמו והקבוצה חזרה חזק ולקראת סוף המחצית הראשונה לקחה את ההובלה 24-19 על כרמים. במחצית השנייה כרמים שוב נלחמו ושוב הגענו למשחק מאוד צמוד אך לקראת סוף המשחק הלחץ עשה את שלו והאריות פתחו פער על כרמים. בסיום המשחק 54-44 לנווה דקלים . לצפייה בשידור החי מהדקות האחרונות של המשחק - לחצו כאן .

מחזור 13, עמית עמל, בית א: האריות - כרמים

מצב הבתים עם סיום המחזור ה 13 (שני מחזורים לפני הפיינל פור) :

מצב הבתים לאחר המחזור ה 13 17/7/2016

המחזור הבא, יום ד, 20/7 (מתחילים בשעה מאוחר יותר):

19:30 כרמים "המזרונאים" - האולפנה

20:15 נווה דקלים אור - מועדון כדורסל נווה הדרים ערן

21:00 קריית גנים TALIS - ניצנים ליונס חיים

21:45 הכלוב "שירה שאשא" - שישיסל

קצת לגבי ההמשך:

2 מחזורים נותרו 20/7 (יום ד) ו 24/7 (יום א*)

פיינל פור - שלב חצאי הגמר (2 הבתים) + משחק מקומות 3-4 (בית א) ייערך ביום ד 27/7

פיינל פור - משחקי הגמר (2 הבתים) + משחק ראווה עמותת נכים + טקסים ייערך ביום א 31/7 (נוכחות של כלל קבוצות הליגה).

ההזמנה:

ההזמנה לאירוע הגמר ב 31/7

בהצלחה !

31 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page