top of page

סיכום המחזור ה-12 : סטטוס קוו בבית א, שינוי מיקומים בראשות בית ב, מחר בערב המחזור ה13 בעמית עמל


המחזור ה 12 נערך ביום רביעי (13/7) בגן נחום, מחזור מקוצר בן 3 משחקים שהשפיע בעיקר על הקרבות בבית ב.

במשחק הראשון של הערב, בית א, ניצנים ליונס ממשיכה לשמור על ראשות בית א לאחר ניצחון על כרמים "המזרונאים" . במשחק שבחלקיו היה מאוד צמוד הצליחו שחקני כרמים להטריד את מוליכת הבית, במחצית הראשונה 28-22 לניצנים, פתיחת המחצית השנייה שיחקה לטובת כרמים אך כאשר נכנסו לעומקה של המחצית השנייה הצליחה ניצנים להגביר את הקצב ולנצח 49-35. ניצנים ליונס שומרת על ראשות בית ב לאחר 6 משחקים ו-6 ניצחונות. לצפייה בשידור החי מהדקות האחרונות של המשחק - לחצו כאן .

ליגת ראשון לציון בכדורסל אולמות: בית א, 13/7 , ניצנים ליונס- כרמים

במשחק השני של הערב, בית ב, משחק צמוד ומותח בין עירוני מיז"מ למועדון כדורסל נווה הדרים ערן. משחק מאוד צמוד בו שתי הקבוצות היו ביתרון. בסיום המחצית הראשונה 14-12 למיז"מ. המשחק הצמוד המשיך לכל אורכה של המחצית השנייה ואף בדקה האחרונה עוד הרגשנו שהמשחק הולך להארכה אך לבסוף הצליחה מיז"מ להשיג ניצחון בסיום המחצית השנייה 35-33 . לצפייה בשידור החי מהדקות האחרונות של המשחק - היכנסו .

בית ב, עירוני מיז"מ - מועדון כדורסל נווה הדרים (ערן)

במשחק השלישי והסוגר של הערב, בית ב, המשחק שהעלה חזרה את ארונות הראל לראשות בית ב בניצחון על הצ'כונה שסיימה את העונה עם מאזן של 6 הפסדים וניצחון 1. ארונות הראל ציפו אמנם למשחק בו יוכלו להשיג יתרון יותר גדול אך שחקני הצ'כונה נתנו משחק חזק אל מול מוליכת הבית ורוב המשחק היה בפער קרוב. בסיום המחצית הראשונה 21-14 לארונות הראל. גם במחצית השנייה היו צמצומי פערים ושחקני הצ'כונה לחצו והלחיצו את ארונות הראל. אך בסיום המשחק ניצחון לארונות הראל 43-34 . לצפייה בשידור החי מהדקות האחרונות של המשחק - היכנסו כאן .

בית ב, הצ'כונה נאות שקמה - ארונות הראל 13/7

מצב הבתים עם תום המחזור ה-12

המחזור הבא, המחזור ה-13, 17/7 אולם העמית עמל :

18:30 מישור הנוף - ארונות הראל

19:15 קריית ראשון - מיז"מ

20:00 המפציצים רביבים - האולפנה

20:45 כרמים "המזרונאים" - נווה דקלים האריות

קצת לגבי ההמשך:

27/7 פיינל 4 שלב חצאי הגמר בשני הבתים ומשחק על מקומות 3-4 בבית א.

31/7 פיינל 4: משחקי הגמר בשני הבתים, משחקי ראווה עמותת נכים, מחווה לניצני ראשון, טקס סיום הליגה והענקת אלופת כבוד למכבי ראשון לציון בכדורסל (אלופת המדינה) . נבקש מכל הקבוצות להגיע למעמד הטקס החל מהשעה 19:15 (גמר בית ב בשעה 18:15) - הלוז המלא - לוח משחקים (תחתית העמוד)

15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page