top of page

אחרי היורו - מתרכזים בשלבי ההכרעה של ליגת ראשון לציון בכדורסל אולמות. סיכום המחזור ה11


המחזור ה-11 (המפוצל) מאחורינו מחזור שהפגיש את הגמר האגדי של העונה הראשונה בין קרית גנים TALIS לאריות מנווה דקלים. מחזור שהרחיק את האלופה מהפיינל פור ומחזור שהקפיץ את מישור הנוף למקום ה-2 בבית ב.

במשחק הראשון של המחזור (יום א, 10/7) בבית ב פגשו החבר'ה של מיז"מ (בעונתם הראשונה בליגה שלנו) את מישור הנוף הוותיקה , מחצית ראשונה צמודה הסתיימה בשוויון 16. במחצית השנייה שחקני מישור הנוף החלו ללחוץ יותר על הגז בניסיון לשבור את שחקני מיז"מ והצליחו להגדיל את הפער, בסיום המשחק 45-36 למישור הנוף. לצפייה בשידור החי מהדקות האחרונות של המשחק- לחצו כאן .

עירוני מיז"מ מול מישור הנוף, ליגת ראשל"צ בכדורסל אולמות

במשחק השני של המחזור, בית א, (יום א 10/7) מפגש הגמר של העונה הראשונה: אלופת 2014 קריית גנים TALIS פוגשת את סגנית 2014 נווה דקלים האריות למשחק קשוח ומותח! מחצית ראשונה צמודה רימזה לנו על שחזור קרוב של הגמר (עונת 2014 ניצחון של קרית גנים בהארכה). מחצית המשחק שוויון 27. במחצית השנייה מגמת של פתיחת הפרשים על ידי קרית גנים וצמצום על ידי האריות שלקראת סוף המשחק הכדורים פשוט הפסיקו להיכנס. בסיום המשחק מנצחת קרית גנים 46-40 תוך שהיא מחפשת את הדרך למקום הראשון לקראת הפיינל פור. האריות במשחק כל כך חשוב עבורם ינסו להפוך את הקערה על פיה ב-2 המשחקים שנותרו עבורם תוך הסתמכות על הפסדים של המפציצים בקרבות על המקום ה-4 בבית א. (ב-2 העונות הראשונות של הליגה האריות הגיעו למעמד הפיינל פור). לצפייה בשידור החי מהדקות האחרונות של המשחק - היכנסו .

במשחק השלישי של המחזור , בית ב (יום ב 11/7) ניצחון ראשון העונה לקריית ראשון. גם במשחק הזה, כיאה למסורת המחזור מחצית ראשונה צמודה אשר הסתיימה בשוויון 18 בין ק.ראשון ל הצ'כונה מנאות שקמה. משחק צמוד גם במחצית השנייה שלקראת סופה הצליחו החבר'ה מקריית ראשון לברוח ולהשיג את הניצחון 31-27. לצפייה בשידור החי מהדקות האחרונות - היכנסו .

ליגת ראשון לציון בכדורסל אולמות ע"ש אורנתן מוטעי ז"ל: קריית ראשון מול הצ'כונה נאות שקמה

במשחק שנעל את המחזור הרביעי, הפסד כואב לאלופה (שישיסל) מול המפציצים (רביבים). במשחק בו שלטו המפציצים לאורך כל המשחק והגיע ליתרון 10 של המפציצים במחצית 27-17, הסתיים ביתרון 12 54-42 וביסס את המפציצים כרגע במקום ה-4 בבית (לאחר 2 מחזורים ברציפות) . לצפייה בשידור החי מהדקות האחרונות של המשחק - לחצו כאן .

שישיסל מול המפציצים. ליגת ראשון לציון בכדורסל אולמות, עונת 2016

מצב הבתים עם סיום המחזור ה-11

הולך להיות מותח!

המחזור הבא (ה-12) 13/7, יום ד:

19:00 ניצנים ליונס חיים - כרמים "המזרונאים"

19:45 מיז"מ - מועדון כדורסל נווה הדרים ערן

20:30 הצ'כונה - ארונות הראל

המשך שבוע נפלא!

11 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page