top of page

סיכום המחזור העשירי ליגת ראשון לציון בכדורסל אולמות - בבית א האריות התעוררו, בבית הפסד למ.כ נווה הדר


ביום ד ה 6/7 ערב המחזור העשירי. במשחק הראשון, בבית ב נווה דקלים אור במשחק קשוח מול עירוני מיז"מ. במחצית 24-14 לנווה דקלים עור, קצב המשחק המשיך גם אל תוך המחצית השנייה והחבר'ה של חבר המועצה יצחק אבשלומוב פשוט לא הצליחו להיכנס לעניינים. עם סיום המשחק 40-25 לנווה דקלים אור. לצפייה בשידור החי מהדקות האחרונות של המשחק - היכנסו .

במשחק השני, בבית ב, מ.כ נווה הדרים מתי במשחק הליגה האחרון שלה לעונה (לפני הפיינל פור) פוגשת את מישור הנוף בדרבי של המזרח. נווה הדרים שעדיין מובילים את בית ב איבדו גובה כבר במחצית הראשונה 23-13 למישור הנוף. המחצית השנייה התאפיינה בניסיונות חזרה של נווה הדרים למשחק אך מישור הנוף לא נתנו לזה לקרות. בסיום המשחק 50-43 למישור הנוף. לפי מצב הטבלה כרגע נראה שנפגוש את נווה הדרים בפיינל פור שיחל ב 27/7 (חצאי הגמר). לצפייה בשידור החי מהדקות האחרונות של המשחק - היכנסו .

במשחק השלישי של הערב, בית א- מפגש של 2 סגניות! סגנית 2015 האולפנה (שלא מצליחה עדיין להשיג ניצחון העונה) וסגנית 2014 נווה דקלים האריות (עם נצחון ראשון העונה) נפגשו למפגש פסגה שמשפיע על תחתית בית א. פתיחה חזרה של האולפנה העמידה אותה על יתרון 10, אבל אז התעוררו האריות והחלו לצמצם במשחק שקול ורגוע את הפער. בסיום המחצית הראשונה יתרון 5 לאריות : 31-26. במחצית השנייה המשיכו האריות להגדיל את הפער ולשחקני האולפנה פשוט לא נותרו תשובות. עם סיום המשחק: 65-40 לאולפנה. משה מהאריות עם מאזן כמעט מושלם מקו השלוש היה בין השחקנים שמאוד עזרו לאריות במשחק שהביא לקבוצה ניצחון ראשון ופתיחת תיאבון. לצפייה בשידור החי מהדקות האחרונות של המשחק - לחצו כאן .

במשחק האחרון של הערב, בית א, שחזור הגמר של בית ב משנה שעברה בו פגשה מחזיקת הגביע בבית ב - הכלוב "שירה שאשא" את סגניתה - כרמים "המזרונאים". המחצית הראשונה עוד יכלה לעודד שלפנינו משחק צמוד ומותח עם 18-13 לכלוב אך למחצית השנייה חזרה רק קבוצה אחת. את הסל הראשון של כרמים במחצית השנייה ראינו רק בדקה ה 7.52 שסה"כ במחצית השנייה קלעה כרמים 6 נקודות בלבד אל מול 32 נקודות של הכלוב. בסיום המשחק - 50-19 לכלוב. לצפייה בשידור מהדקות האחרונות של המשחק - היכנסו .

מצב הבתים עם סיום המחזור העשירי:

המחזור ה -11 מחולק ל-2 ערבי משחק (בגלל גמר היורו) :

יום א 10/7 (גן נחום):

18:30 מישור הנוף - מיז"מ

19:15 האריות נווה דקלים - קריית גנים TALIS

יום ב 11/7 (גן נחום):

19:30 קריית ראשון - הצ'כונה

20:15 המפציצים רביבים - שישיסל

ניפגש!

26 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page