top of page

נווה דקלים נצבעה אדום בדרבי מותח - מהמשחקים החמים ביותר שראינו עד היום! סיכום המחזור השמיני 29/6/201


המחזור השמיני בליגת ראשון לציון בכדורסל אולמות היה מותח מתמיד בזכות הדרבי של נווה דקלים בבית ב. המשחק השלישי של הערב השמיני הפגיש בין 2 קבוצות שבעונה שעברה שיחקו כקבוצה אחת תחת השם "ארונות הראל". במשחק הדרבי הוכיחו שתי הקבוצות כי הן בהחלט יכולות להתנהל כשתי קבוצות נפרדות במשחק שהיה מותח עד השניות האחרונות וגם לאחר הבאזר בהארכה. במחצית המשחק יתרון של 3 נקודות לנווה דקלים אור על ארונות הראל (22-19). המחצית השנייה שהייתה צמודה לכל אורכה הסתיימה בשוויון 33 שהוביל אותנו להארכה שהייתה מותחת. בשניות האחרונות של ההארכה- ארונות הראל מובילים 38-35 והכדור בהתקפה אחרונה אצל נווה דקלים אור, עם העלייה לזריקת 3 נשמע הבאזר אך עבירה של ארונות הראל שלחה את נווה דקלים אור אל הקו ל-3 זריקות (מהלך שיכל לגרור אותנו להארכה נוספת) בסיום המשחק (בתוצאה שנקבעה לאחר הבאזר) 38-37 לארונות הראל. איזה משחק מרתק.

במשחק שפתח את הערב - עלו הצ'כונה מול מועדון כדורסל נווה דקלים ערן (בית ב), מחצית ראשונה קשה לנווה הדרים בה קלעו רק 7 נקודות לעומת 17 של הצ'כונה. במחצית השנייה הצליחו נווה הדרים להתאושש מעט אך הצ'כונה לא הורידו את הרגל מהגז. עם סיום המשחק, ניצחון ראשון לצ'כונה 48-23.

המשחק השני של הערב, משחק קשוח בבית א בית סגנית האלופה לטוענת לכתר. ניצנים ליונס שומרים על מאזן נצחונות מושלם בניצחון על סגנית האלופה (שכרגע ברצף הפסדים ללא אף ניצחון). במחצית 31-27 לניצנים. בסיום המשחק מנצחת ניצנים 56-45 ושומרת על המקום הראשון בבית א עם 5 ניצחונות.

המשחק הרביעי שסגר את המחזור השמיני ראינו בבית א את המשך ההתעוררות של מחזיקת גביע בית ב שפתחה את העונה חלש בניצחון נוסף (שני ברציפות) על המפציצים מרביבים. המפציצים שהיוו הבטחה מאוד גדולה לאחר שזכו בטורניר ההכנה בת"א לא הצליחו להיכנס למשחק ובסיום המחצית הראשונה 31-17 לכלוב "שירה שאשא". המגמה נמשכה גם אל תוך המחצית השנייה עם 28 נקודות לכלוב ו-18 למפציצים. בסיום המשחק ניצחון של הכלוב 59-35 והכלוב עלו למקום השלישי בבית א.

מצב הבתים עם סיום המחזור השמיני:

מחר - 3/7 המחזור התשיעי של ליגת ראשון לציון בכדורסל אולמות לזכרו של אורנתן מוטעי ז"ל:

שש וחצי בגן נחום:

18:30 קריית ראשון - ארונות הראל

19:15 מ.כ נווה הדרים מתי - מועדון כדורסל נווה הדרים ערן

20:00 המפציצים - קריית גנים TALIS

20:45 הכלוב "שירה שאשא" - נווה דקלים האריות

האם קריית גנים TALIS תצליח להחזיר לעצמה את ראשות בית א?

תמשיכו לעקוב כי זה הולך להיות יותר מעניין והרבה יותר מותח.

8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page