top of page

סיכום המחזור השביעי: ניצנים בראש הטבלה, התעוררות מרעישה של הכלוב, ומאבקי ראשות הבית בבית ב


ערב מוחץ בבית א, וכשאנו מדברים על מוחץ אנו בעיקר מדברים על ההפסד הצורם של סגנית האלופה למחזיקת בית ב (מהעונה שעברה).

במשחק שפתח את הערב, בבית ב, הגיעה קבוצת מישור הנוף ופגשה את הצ'כונה שקצת התקשתה להיכנס למשחק. כבר במחצית 26-5 למישור הנוף. במחצית השנייה בעוד הצ'כונה קולעת רק 6 נקודות מישור הנוף קלעו 19 נקודות מה שהביא לניצחון מובהק של מישור הנוף בסיום המשחק 45-11 והעלה את מישור הנוף למקום השלישי בבית ב. לצפייה בשידור החי מהדקות האחרונות של המשחק - היכנסו .

במשחק השני של הערב מפגש מכריע בין הכלוב שעד משחק זה נראה כי העלייה לבית א לא הטיבה אתם לבין סגנית האלופה - האולפנה. כבר מפתיחת המשחק סגנית האלופה לא הצליחה להיכנס למשחק ובסיום המחצית הראשונה יתרון של 28 נקודות לכלוב 40-12. המחצית השנייה לא הייתה יותר טובה לאולפנה והפער המשיך לגדול עד שבסיום המשחק הכלוב "שירה שאשא ז"ל" הגיעו ליתרון שיא של 50 נקודות. 74-24 לכלוב על האולפנה. לאחר שני משחקים קשים בפתיחת העונה נראה כי הכלוב החליפו תקליט במשחקם השלישי. לצפייה בשידור החי מהדקות האחרונות של המשחק - היכנסו .

המשחק השלישי של הערב הוא המשחק שהעלה את ניצנים ליונס לראש הטבלה בבית א כאשר היא מנצחת את האלופה 38-27. לאורך כל המשחק הובילו הליונס כאשר האלופה מצליחה מדי פעם לזנב בהם, אפילו לאחר פתיחת המחצית השנייה עוד הצליחו שישיסל לשמור על פער של 4 (לטובת ניצנים) אך זה לא הספיק להם לעצור את התנופה של הליונס שמנצחים בפער של 11 ועולים למקום הראשון בבית א כאשר הם ללא הפסד (במצב דומה למצב של קריית גנים - אלופת 2014 כאשר הם מובילים בניקוד הפרשי סלים) . ניצנים ליונס סיימו את שתי העונות הקדומות במקום השלישי ובהחלט נראה כי העונה הם מכוונים גבוה יותר. לצפייה בשידור החי מהדקות האחרונות של המשחק - היכנסו .

במשחק הרביעי של הערב, בית ב, מ.כ נווה הדרים מתי במשחקה ה-5 משיגה ניצחון חשוב על קרית ראשון שמעלה אותה למאזן של 4-1 וממקם אותה בשלב הזה בראשות בית א כאשר נותרו לו עוד שני משחקים בשלב א. במחצית 13-8 להדרים על קרית ראשון. בסיום המשחק 38-27 לטובת מ.כ נווה הדרים מתי. עבור קריית ראשון העניין עוד פתוח כאשר היא שיחקה רק 2 משחקים העונה. לצפייה בשידור החי מהדקות האחרונות של המשחק - היכנסו .

מצב הבתים נכון לסיום הערב השביעי :

במחזור הבא, הערב השמיני, רביעי 29/6:

18:30 מועדון כדורסל נווה הדרים ערן - הצ'כונה

19:15 ניצנים ליונס חיים - האולפנה

20:00 נווה דקלים אור - ארונות הראל

20:45 המפציצים - הכלוב "שירה שאשא"

הפייסבוק של הליגה: https://www.facebook.com/rlzsal/

האינסטגרם של הליגה: https://www.instagram.com/liga_rishon/?hl=en

כמו כן נאחל מזל טוב ליו"ר הנהלת הליגה, חבר המועצה ישראל מוטעי להולדת נכדו.

8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page