top of page

המחזור השישי: חיזוקי מעמדות בבית א ובבית ב


המחזור השישי של הליגה היה בסימן ביסוסי מיקומים בשני הבתים.

במשחק הראשון של הערב פגשה קבוצת מיז"מ את ארונות הראל במפגש קשוח של 2 מתוך ארבעת הקבוצות שמובילות את בית ב. במחצית היה נדמה שהמשחק הולך לכיוון אחד ברור כאשר ארונות הראל סיימו את המחצית הראשונה עם 15-6 אך עם פתיחת המחצית השנייה ובעצם לאורך כל המחצית השנייה הצליחו החברה של מיז"מ להשאיר את ארונות הראל עם 2 נקודות בלבד בעוד הקבוצה שלהם קלעה 22 נקודות . בסיום המשחק מיז"מ 28 ארונות הראל 17. לצפייה בשידור החי מהדקות האחרונות של המשחק - לחצו כאן .

במשחק השני של הערב - משחק צמוד בבית א בין האולפנה (סגנית האלופה) למוליכת הטבלה (אלופת 2014) קרית גנים TALIS . המשחק שנפתח בהובלה של קרית גנים הבינו אותנו למחצית שמשם יכולנו להניח כי הניצחון מונח בידי האדומים 21-13 לקרית גנים. אך המחצית השנייה הייתה מאוד צמודה ולראשונה העונה היה לנו משחק שהגיע להארכה. עם סיום המחצית השנייה 43-43. לצפייה בדקות האחרונות של המחצית השנייה - היכנסו . גם בהארכה בת ה-3 דקות היינו עדים למשחק מאוד צמוד בסיומו הכריעה קריית גנים את הדרבי השכונתי 48-47. לצפייה בהארכה - לחצו כאן .

במשחק השלישי של הערב, בית ב, מ.כ נווה הדרים מתי ממשיכה לבסס את מעמדה בבית ב עם ניצחון נוסף. במחצית ראשונה שהייתה די צמודה מול הצ'כונה , במחצית 16-13 לנווה הדרים. במחצית השנייה נווה הדרים פתחה פער וברחה לצ'כונה שהפסידה בסוף המשחק. 42-29 לנווה הדרים. לצפייה בדקות האחרונות של המשחק - לחצו כאן .

במשחק הרביעי והסוגר של הערב המותח הזה מחזיקת הגביע של בית ב גילתה שהחיים בבית א לא כל כך פשוטים במשחק קשה מול הליונס מניצנים. במחצית 23-32 לניצנים. עם סיום המשחק מנצחת ניצנים 52-37.

ניצנים ליונס שבשתי העונות האחרונות הצליחה להגיע לפיינל פור אך לא לגמר מכוונת השנה גבוה יותר עם 0 הפסדים עד כה.

מצב הבתים לאחר הערב השישי:

במחזור הקרוב, ערב המשחקים השביעי, יום א - 26/6 :

18:30 מישור הנוף - הצ'כונה

19:15 הכלוב "שירה שאשא" - האולפנה

20:00 שישיסל - ניצנים ליונס חיים

20:45 קריית ראשון - מ.כ נווה הדרים מתי

ניפגש בגן נחום.

ליגת ראשון לציון בכדורסל אולמות לזכרו של אונתן מוטעי ז"ל. עונת 2016

8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page