top of page

איזה ערב. מחזור שני. המהפך של ארונות הראל , החלום של ניצנים ליונס סוף סוף לשבור את המקום ה-3 ושחזור


ערב של 4 משחקנים מרתקים עבר עלינו ועדיין כמובן כל התמונה פתוחה. את הערב פתחנו עם בית ב במשחק של מישור הנוף עופר מול נווה דקלים אור.

במחצית המשחק נווה דקלים אור הראתה עליונות ומובילה 24-16 על מישור הנוף, דבר שבא לידי ביטוי גם בסוף המשחק עם ניצחון 43-28 של נווה דקלים אור על מישור הנוף.

ראוי לציון: הקהל של מישור הנוף שלא הפסיק לעודד לאורך המשחק מהטריבונה!

המשחק השני של הערב בבית א שיחזר לנו את משחק הגמר של שנה שעברה והפגיש את האלופה שישיסל וסגנית האלופה האולפנה. אז קודם כל נרגיע אתכם ונגיד שהשחזור בגדול נשמר והאלופה פתחה את העונה בניצחון. במחצית המשחק שישיסל 15 האולפנה 11. סיום המשחק היה קצת יותר מתוח כאשר גם בשניות האחרונות לא היה ברור מי תנצח את המשחק. בסיום המשחק שישיסל 25 האולפנה 24.

מאמן השישיסל מסר לנו אחרי המשחק שהאלופה עברה מעט שינויים מהעונה שעברה ובנוסף שיחקה בהרכב חסר.

את המשחק השלישי, שהתרחש בבית ב בהחלט אפשר לתאר כמהפך. משחק שנפתח בצורה חד צדדית לטובת מ.כ נווה הדרים מתי שפתחו עם 14-5. במחצית מ.כ הדרים מתי 23 ארונות הראל 14. אך עם פתיחת המחצית השנייה עלו ארונות הראל למגרש בגישה אחרת לגמרי ופשוט במשך כמעט מחצית שלמה לא נתנו למ.כ הדרים להכניס אפילו נקודה אחת (לבסוף מ.כ הדרים קלעו רק 3 נקודות במחצית השנייה). ארונות הראל מנצחת במהפך גדול את מ.כ הדרים מתי 45-26. לצפייה בדקות האחרונות של המשחק - לחצו כאן

המשחק הרביעי של הערב הפגיש את ניצנים ליונס (חיים) ו- המפציצים רביבים. המפציצים קבוצה חדשה אצלנו בליגה הגיעה אלינו לאחר שזכתה בטורניר האימון בתל אביב אך התקשתה קצת במשחקה הראשון בליגה. ניצנים ליונס הגיעה חדה ומתוך כוונה ברורה לשלוט במשחק החל משלביו הראשונים. במחצית הובילה ניצנים 30-16 על המפציצים. במחצית השנייה הצליחו המפציצים להתאושש מעט ובסיום המשחק ניצחון לניצנים 48 אל מול 38 של המפציצים. קפטן המפציצים מסר לנו שהקבוצה הגיעה ללא שחקן מפתח מרכזי בקבוצה. מניצנים נמסר לנו שהשנה הם לא מתכוונים לסיים במקום השלישי (כפי שקרה ב-2 העונות האחרונות) והם מחפשים את הגביע.

מצב הבתים עם סיום הערב השני:

בית א :

1 קריית גנים TALIS ניקוד: 16

2 ניצנים ליונס ניקוד: 10

3 שישיסל ניקוד: 1

4 הכלוב "שירה שאשא" ניקוד: 0

5 נווה דקלים האריות ניקוד: 0

6 האולפנה ניקוד: -1

7 המפציצים ניקוד: -10

8 כרמים ניקוד: -16

בית ב :

1 ארונות הראל

2 נווה דקלים אור

3 מ.כ נווה הדרים מתי

4 קריית ראשון

5 הצ'כונה

6 מיז"מ

7 מועדון כדורסל נווה הדרים ערן

8 מישור הנוף

מערב לערב זה הולך ונהייה יותר מעניין.

במחזור הקרוב 8/6, יום ד:

18:30 נווה דקלים האריות - ניצנים ליונס חיים

19:15הכלוב "שירה שאשא" - קריית גנים TALIS

20:00 מיז"מ - מ.כ נווה הדרים מתי

9 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page