top of page

מתקדמים להכרעה - סיכום המחזור ה-20


אתמול, רביעי 17/7 התקיים המחזור ה-20 של העונה, כאשר אנו מאוד קרובים לסיום העונה הסדירה ולתחילת ההכרעות. במחזור ה-20 התקיימו שני משחקים מבית ב.

במשחק הראשון של הערב, הגיעו ארונות הראל (בתלבושת הכתומה) בסגל קצר של 5 שחקנים בלבד למשחק מול מוליכת בית ב- האולדסטארס (בתלבושת התכלת) . במחצית הראשונה הצליחו הכתומים לסבך מעט את האולדסטארס אך לקראת סיום המחצית הראשונה הצליחו האולדסטארס להגדיל את הפער והמחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 17-11 לטובת האולדסטארס. המחצית השנייה כבר הייתה של האולדסטארס שקלעו 27 נקודות לעומת 12 של ארונות הראל. המשחק הסתיים בתוצאה 44-23 לאולדסטארס .האולדסטארס רוצים להבטיח את המקום הראשון לקראת חצי גמר הפיינל פור שייערך ב 30/7 וכשיש להם עוד משחק אחד לפני הפיינל פור.

במשחק השני שנעל את המחזור ה-20 הגיעו שניסל (בתלבושת הלבנה) למשחק ללא המאמן אפיק ניסים וללא שחקנם חן ניסים למשחק מול קרית ראשון (בתלבושת השחורה) שהגיעו ללא הקפטן דודי ובסגל קצר של 6 שחקנים.

בתחילה ניכר חסרונו של אפיק ניסים על הקווים אצל הלבנים שהתקשו בתחילה ותחילת המחצית הראשונה הייתה צמודה. לקראת סיום המחצית הראשונה הצליחו שניסל לברוח והמחצית הסתיימה בתוצאה 21-13 לשניסל. עם פתיחת המחצית השנייה הצליחו קרית ראשון לצמצם שוב את הפער ל-4 בלבד. התעוררות נכונה של שניסל הגדילה את הפער ל-10 אך קרית ראשון המשיכה לנסות ולצמצם את הפער. במחצית השנייה קלעו שניסל 14 נקודות לעומת 12 בלבד של קרית ראשון. המשחק הסתיים עם ניצחון חשוב לשניסל במלחמה שלה על כרטיס לפיינל פור בתוצאה 35-23 לשניסל.

שפט את המשחקים: אמיר באונקר.

לצפייה במשחקים באיכות גבוהה:

טבלת הבתים עם סיום המחזור ה-20 :

בית א:

1. החברים של בלייכר - 11 נק'.

2. האריות - 8 נק'

3. המפציצים - 8 נק'.

4. עירוני מיז"מ ע"ש שלום ברק - 8 נק'

5. הכלוב ע"ש שירה שאשא - 8 נק'.

6. נווה דקלים - 7 נק'.

7. אינגליש סנטר & אוונג'רס - 7 נק'.

בית ב:

1. אולדסטארס - 15 נק'.

2. מ.כ נווה הדרים ג' איתי - 14 נק'.

3. שניסל - 14 נק'.

4. שישיסל - 12 נק'.

5. מישור הנוף - 11 נק'.

6. ארונות הראל - 11 נק'.

7. קרית גנים שיקגו - 10 נק'.

8. לוחמי פרס נובל - 10 נק'.

9. קרית ראשון דודי - 9 נק'

10. מועדון כדורסל נווה הדרים אורן - 8 נק' .

המחזור הקרוב, הערב (חמישי 18/7) בהיכל הספורט גן נחום עם המשחקים שיסגרו את שלב הבתים בבית א ויכריעו מתי תעלנה לסדרות חצאי הגמר ומי ישחקו בפליאוף התחתון ומשחק חשוב על כרטיס לפיינל פור של בית ב בין שישיסל למישור הנוף.

 

פינת העדכונים והפרסומים

אירוע הגמר שיכלול את משחק הגמר בבית ב, משחק האליפות בבית א ואת טקס סיום העונה יתקיים ביום חמישי ה-1 באוגוסט באולם הספורט יגאל אלון בהשתתפות כל שחקני קבוצות הליגה והנהלת העיר. לכל הפרטים ותזכורת לחצו כאן .

249 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page