top of page

המתח גובר עם פתיחת השבוע האחרון לפני סדרות חצי הגמר


ככה פותחים שבוע מכריע של סוף סיבוב מקדים! בתקווה שנספיק נעדכן את מערכת הסיכויים לקראת סדרות חצי הגמר לפני המחזור ה 14 שיתקיים ביום רביעי , אבל בינתיים בואו נעשה סדר עם המחזור ה 13 שנערך אתמול (שני, 30.7) בגן נחום:

את הערב פתחנו עם בית א במפגש בין האריות שמכוונים גבוה לקראת סדרות חצי הגמר לאחר שפתחו קשה את העונה מול נווה דקלים אור שגם להם העונה לא התנהלה כפי שציפו. האריות פתחו חזק והגדילו כבר בתחילת המשחק את הפער ל 16 נקודות. לקראת סוף המחצית הראשונה הצליחו נווה דקלים באדום לצמצם. בסיום המחצית הראשונה: האריות 28 נווה דקלים אור 17. גם בתחילת המחצית השנייה המשיכו נווה דקלים לסגור את הפער עד ל 4 נקודות לטובת האריות, פסק זמן של האריות עצר את החזרה של נווה דקלים למשחק ושינה שוב את המגמה לטובת האריות. בסיום המשחק ניצחו האריות בתוצאה 46-32.

ההפסד מסבך את נווה דקלים לקראת משחקם ביום רביעי מול עירוני מיז"מ, הפסד במשחק זה יגרום להם לסיים את העונה במקום האחרון וישלח אותם בעונה הבאה לבית ב (לאור התוצאה במשחק בין אוונג'רס לנווה הדרים מתי).

האריות - נווה דקלים אור | מחזור מס 13

במשחק השני של הערב הייתה הפתעה ששינתה את מאבקי התחתית של בית א עם הניצחון של מ.כ נווה הדרים מתי על האוונג'רס קרית גנים עדן. נווה הדרים פתחו חזק ונצמדו לאוונג'רס. המחצית הראשונה הסתיימה לטובת הכחולים מקרית גנים בתוצאה 19-14. במחצית השנייה שמו הלבנים מנווה הדרים את הרגל על הגז ונלחמו עד סוף המשחק אותו סיימו עם ניצחון מתוק לסיום העונה מבחינתם בתוצאה 36-27 ועם סיכוי סביר לשרוד בבית א (תלוי בתוצאת המשחק ביום ד בין נווה דקלים אור לעירוני מיז"מ).

מ.כ נווה הדרים מתי מנצחת את אוונג'רס

במשחק השלישי שסגר את המחזור ה 13, נפגשו בבית ב - החברים של בלייכר שבעונתם הראשונה סיימו את הסיבוב הראשון במקום הראשון בטבלה וקרית ראשון דודי, שההפסד הערב סגר סופית את סיכויים להעפיל לשלב סדרות חצי הגמר החל משבוע הבא.

המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 24-18 לטובת החברים של בלייכר. בתחילת המחצית השנייה הצליחו קרית ראשון לחזור עד לפער של נקודה אחת בלבד לטובת החברים בלייכר, אז הצליחו החברים של בלייכר לעצור את החזרה של קרית ראשון והגדילו חזרה את הפער ולבסוף ניצחו. החברים של בלייכר 46 קרית ראשון 28. לקרית ראשון נותר עוד משחק אחד במחזור ה 15 ביום ה מול מישור הנוף.

החברים של בלייכר (צהוב) - קרית ראשון (שחור) מחזור מס 13

שופט המחזור: פליקס בלומנטל, מזכירות: אופיר ואסף.

טבלת הבתים לאחר המחזור ה 13:

טבלת המחזור ה 13

בהמשך השבוע, סגירת הסיבוב המקדים: (ללוח המשחקים המלא לחצו כאן)

מחזור מס' 14 - יום רביעי 1.8 בהיכל הספורט גן נחום :

19:30 בית א: עירוני מיז"מ - נווה דקלים אור

20:30 בית ב: ארונות הראל גיא - מ.כ נווה הדרים אורן

מחזור מס' 15- יום חמישי 2.8 בהיכל הספורט גן נחום (מחזור סיום הסיבוב הראשון) :

19:00 בית ב: מישור הנוף עופר - קרית ראשון דודי

20:00 בית א: עירוני מיז"מ - האריות

21:00 בית א: שישיסל - הכלוב ע"ש שירה שאשא

המשך שבוע טוב ובהצלחה לכל הקבוצות בשבוע ההכרעה על מקומות בסדרות חצי הגמר, מאבק הירידה בבית א.

הזמנה לאירוע הגמר - לפרטים לחצו כאן

191 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page