top of page

סיכום המחזור ה 12: קרב מותח בין האריות לשישיסל שהסתיים בהארכה ותהפוכות בטבלה


איזה ערב היה לנו! וגם אחרי המחזור ה12 , כאשר נותר לנו עוד שבוע אחד, 3 מחזורים קשה לקבוע מי תהיינה הקבוצות שתעלנה לסדרות הגמר.

את הערב פתחנו בבית ב, במפגש בין מוליכת הטבלה - איתמר הלוחמים , לחברים של בלייכר. החברים של בלייכר פתחו פער עוד מתחילת המשחק ובסיום המחצית הראשונה התוצאה עמדה על 27-15 לטובת החברים של בלייכר (בצהוב) , המגמה נמשכה גם במחצית השנייה בסיומה נצחו הצהובים בפער גדול של הלוחמים בכחול בתוצאה 45-22 . איתמר הלוחמים סיימו את הסיבוב המוקדם והבטיחו את מקומם בסדרות חצי הגמר , כאשר השאלה אם יצליחו לשמור על המקום הראשון לקראת הסדרות נותרה פתוחה. בעקבות הניצחון עלו החברים של בלייכר למקום השני בטבלת בית ב.

החברים של בלייכר - איתמר הלוחמים - מחזור 12

במשחק השני של הערב, בית א, פגשה האלופה, הכלוב ע"ש שירה שאשא את מ.כ נווה הדרים מתי. הכלוב שהגיעו למשחק לאחר הפסד בשבוע שעבר למיז"מ (הראשון מזה 2 עונות) הציגו דומיננטיות לכל אורך המשחק. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 25-11 לכלוב . במחצית השנייה הגדילו הכלוב את הפער וניצחו את המשחק בתוצאה 48-19 .

הניצחון העלה את הכלוב למקום הראשון בבית והבטיחו את מקום בשלב חצי הגמר, כאשר השאלה שנותרה פתוחה האם יסיימו את הסיבוב המקדים במקום הראשון או השני.

הכלוב ע"ש שירה שאשא - מ.כ נווה הדרים מתי , המחזור ה 12

כיאה לקרב על מקום בשלב חצי הגמר, קיבלנו משחק 3 של הערב צמוד ומותח בין שישיסל נאות שקמה לאריות נווה דקלים. גם בעונה שעברה במפגש בין השתיים הגענו להארכה שאז הסתיימה בניצחון של השישיסל.

במשחק הנוכחי הצליחו השישיסל לפתוח פער במחצית הראשונה שנסגר לקראת סיומה והמחצית הסתיימה בתוצאה 22-19 לשישיסל. המחצית השנייה הייתה מאוד צמודה וכל פעם שהצליחו השישיסל (בלבן) להגדיל במעט את הפער האריות צימקו זאת והשוו. המחצית השנייה הסתיימה בשוויון 42 והמשחק הלך להארכה. ההארכה הייתה צמודה ולרגע היה נראה כי הניצחון אצל השישיסל אך שלשה בשניות האחרונות של האריות העניקו להם את הניצחון 49-48 והעלו אותם למקום השלישי בבית א על חשבון השישיסל שירדו כרגע למקום החמישי ומחכים במתח לשבוע הבא.

קרב צמוד במחזור ה 12 בין האריות לשישיסל

מצב הטבלה עם סיום המחזור ה 12 וכאשר נותרו לנו עוד 3 מחזורים לסיום הסיבוב המקדים:

טבלת המחזור ה 12 25.7.18

שופט המחזור - אמיר באונקר.

המחזורים שנותרו לפני חצי הגמר: יום ב 30.7, יום ד 1.7, יום ה 2.8 . ללוח המשחקים המלא - לחצו כאן .

במהלך הסופ"ש נפרסם כתבה מיוחדת של ניב שמולי על סיכויי ההעפלה לחצי הגמר לקראת שלושת המחזורים המסכמים

 

חדשות, עדכונים ופרסומים

1. ערב המשחקים הראשון של סדרות חצי הגמר אשר יתקיים ב 5.8 ייערך באופן חדש פעמי באולם הספורט יגאל אלון. (ללוז חצי הגמר לחצו כאן )

2. אירוע הגמר וסיום העונה ייערך ביום רביעי 15.8 - צריכים אתכם שם !

הזמנה לאירוע הגמר

3. מהרו לעשות לייק לעמוד הפייסבוק של הליגה ותהיו מעודכנים !

4. ב 21-23 באוגוסט : סטריטבול ראשון לציון ע"ש אורנתן מוטעי במתחם הרובע. לכל העדכונים: היכנסו לפייסבוק של הסטריטבול ולאתר הסטריטבול .

5. כאן למען הקהילה! עמותת "להושיט יד" מגייסת תרומות, לכל המידע והפרטים לחצו כאן .

6. כאן למען הקהילה! המכינה הקדם צבאית "אחד משלנו" בונה את "בית אסף" ע"ש סרן אסף רמון - לפרטים נוספים - לחצו כאן .

7. כבר עשיתם לייק למיזם הכדורסל של ערן פלוטקין? משחקים ביחד - היכנסו כאן .

156 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page